NILLKIN Shock-proof Flip PU Leather Full Body Cover Protective Case for Xiaomi Mi 9 / Mi9 Transparent Edition

NILLKIN Shock-proof Flip PU Leather Full Body Cover Protective Case for Xiaomi Mi 9 / Mi9 Transparent Edition
NILLKIN Shock-proof Flip PU Leather Full Body Cover Protective Case for Xiaomi Mi 9 / Mi9 Transparent Edition NILLKIN Shock-proof Flip PU Leather Full Body Cover Protective Case for Xiaomi Mi 9 / Mi9 Transparent Edition NILLKIN Shock-proof Flip PU Leather Full Body Cover Protective Case for Xiaomi Mi 9 / Mi9 Transparent Edition



 
 Compatibility                      XIAOMI                                                                                          
 Compatible Model Mi9 / Mi9 Transparent Edition
 Brand Nillkin
 Material PU Leather + PC
 Feature Shockproof / Ultra Thin / Flip
 Type Full Cover
 Pattern Solid Color
 Color Grey / Gold
 Package Included 1* Phone Case
















NILLKIN Shock-proof Flip PU Leather Full Body Cover Protective Case for Xiaomi Mi 9 / Mi9 Transparent Edition Buy Now