BAKEEY Anti-Explosion Full Cover Tempered Glass Screen Protector for Xiaomi Mi9 / Mi 9 Transparent Edition

BAKEEY Anti-Explosion Full Cover Tempered Glass Screen Protector for Xiaomi Mi9 / Mi 9 Transparent Edition
BAKEEY Anti-Explosion Full Cover Tempered Glass Screen Protector for Xiaomi Mi9 / Mi 9 Transparent Edition BAKEEY Anti-Explosion Full Cover Tempered Glass Screen Protector for Xiaomi Mi9 / Mi 9 Transparent Edition BAKEEY Anti-Explosion Full Cover Tempered Glass Screen Protector for Xiaomi Mi9 / Mi 9 Transparent Edition



  Compatibility XIAOMI                                                             
  Compatible Model Mi9 / Mi 9 Transparent Edition 
  Brand BAKEEY
  Screen Protector Function     Anti-Scratch,Anti-Explosion
  Screen Protector Feature 9H Hardness,Full Cover
  Screen Protector Material Tempered Glass

More Details:









BAKEEY Anti-Explosion Full Cover Tempered Glass Screen Protector for Xiaomi Mi9 / Mi 9 Transparent Edition Buy Now