Bakeey™ Gradient Color Tempered Glass + Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi MIX 3

Bakeey™ Gradient Color Tempered Glass + Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi MIX 3
Bakeey™ Gradient Color Tempered Glass + Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi MIX 3 Bakeey™ Gradient Color Tempered Glass + Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi MIX 3 Bakeey™ Gradient Color Tempered Glass + Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi MIX 3



 
 Compatibility                       Xiaomi                                                               
 Compatible Model  Mi Mix 3 (6.39")
 Material  TPU + Tempered Glass
 Feature  Shockpfoof / Anti-scratch / Anti-fingerprint / Soft Edge
 Type  Back Cover
 Pattern  Gradient Color
 Color  
 Package Included  1* Protective Cover










Bakeey™ Gradient Color Tempered Glass + Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi MIX 3 Buy Now