Bakeey Ultra-thin 3 in 1 Plating Frame Splicing PC Hard Protective Case For Xiaomi Mi Play

Bakeey Ultra-thin 3 in 1 Plating Frame Splicing PC Hard Protective Case For Xiaomi Mi Play
Bakeey Ultra-thin 3 in 1 Plating Frame Splicing PC Hard Protective Case For Xiaomi Mi Play Bakeey Ultra-thin 3 in 1 Plating Frame Splicing PC Hard Protective Case For Xiaomi Mi Play Bakeey Ultra-thin 3 in 1 Plating Frame Splicing PC Hard Protective Case For Xiaomi Mi Play



 Compatibility                      XIAOMI                                                                                                    
 Compatible Model Mi Play
 Brand Bakeey
 Material PC
 Feature Ultra-thin,Splicing,Plating
 Type Back Cover
 Pattern Solid Color
 Color Black,Blue,Gold,Red,Silver











Bakeey Ultra-thin 3 in 1 Plating Frame Splicing PC Hard Protective Case For Xiaomi Mi Play Buy Now