LCD Display + Touch Screen Digitizer Replacement With Repair Tools For Xiaomi Mi A2 Lite/Redmi 6 Pro

LCD Display + Touch Screen Digitizer Replacement With Repair Tools For Xiaomi Mi A2 Lite/Redmi 6 Pro
LCD Display + Touch Screen Digitizer Replacement With Repair Tools For Xiaomi Mi A2 Lite/Redmi 6 Pro LCD Display + Touch Screen Digitizer Replacement With Repair Tools For Xiaomi Mi A2 Lite/Redmi 6 Pro LCD Display + Touch Screen Digitizer Replacement With Repair Tools For Xiaomi Mi A2 Lite/Redmi 6 Pro



Product descriptions:
Material: Glass, Plastic
Color: Black
 
Compatibility:
For Xiaomi Mi A2 Lite/Redmi 6 Pro
Before purchase, please ensure the compatibility of your phone.
 
Use: It is used to replace your broken, damaged, cracked or unusable touch screen
 
Package Include:
1 x Touch screen+LCD display assembly
1set x Service Tools












LCD Display + Touch Screen Digitizer Replacement With Repair Tools For Xiaomi Mi A2 Lite/Redmi 6 Pro Buy Now