Mofi Frosted Ultra Thin Shockproof Hard PC Back Cover protective Case for Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition

Mofi Frosted Ultra Thin Shockproof Hard PC Back Cover protective Case for Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition
Mofi Frosted Ultra Thin Shockproof Hard PC Back Cover protective Case for Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition Mofi Frosted Ultra Thin Shockproof Hard PC Back Cover protective Case for Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition Mofi Frosted Ultra Thin Shockproof Hard PC Back Cover protective Case for Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition



 Brand MOFI
 Compatibility                      XIAOMI                                     
 Compatible Model Mi9 / Mi 9 Transparent Edition 
 Material PC
 Feature Frosted / Ultra Thin / Shockproof
 Type Back Cover
 Pattern Solid Color
 Color Black, Blue, Red, Rose Gold, Gold                
 Package Included 1* Protective Case

















Mofi Frosted Ultra Thin Shockproof Hard PC Back Cover protective Case for Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition Buy Now