Bakeey 360º Front+Back Double-sided Full Body 9H Tempered Glass Metal Magnetic Adsorption Flip Protective Case For Xiaomi Mi 9 / Xiaomi Mi9 Transparent Edition

Bakeey 360º Front+Back Double-sided Full Body 9H Tempered Glass Metal Magnetic Adsorption Flip Protective Case For Xiaomi Mi 9 / Xiaomi Mi9 Transparent Edition
Bakeey 360º Front+Back Double-sided Full Body 9H Tempered Glass Metal Magnetic Adsorption Flip Protective Case For Xiaomi Mi 9 / Xiaomi Mi9 Transparent Edition Bakeey 360º Front+Back Double-sided Full Body 9H Tempered Glass Metal Magnetic Adsorption Flip Protective Case For Xiaomi Mi 9 / Xiaomi Mi9 Transparent Edition Bakeey 360º Front+Back Double-sided Full Body 9H Tempered Glass Metal Magnetic Adsorption Flip Protective Case For Xiaomi Mi 9 / Xiaomi Mi9 Transparent Edition



 Compatibility                      XIAOMI                                                                                
 Compatible Model Mi 9 / Mi9 Transparent Edition 
 Material Metal Aluminum + Tempered Glass
 Feature Upgraded Version, Front+Back Double-sided Protection, Stronger Magnetic Adsorption 
 Type Full Body 
 Pattern Magnetic Frame Glass Case
 Color Black,Blue, Red  















Bakeey 360º Front+Back Double-sided Full Body 9H Tempered Glass Metal Magnetic Adsorption Flip Protective Case For Xiaomi Mi 9 / Xiaomi Mi9 Transparent Edition Buy Now