Bakeey Flip Shockproof Fabric Soft Silicone Edge Full Body Protective Case For Xiaomi Mi Play

Bakeey Flip Shockproof Fabric Soft Silicone Edge Full Body Protective Case For Xiaomi Mi Play
Bakeey Flip Shockproof Fabric Soft Silicone Edge Full Body Protective Case For Xiaomi Mi Play Bakeey Flip Shockproof Fabric Soft Silicone Edge Full Body Protective Case For Xiaomi Mi Play Bakeey Flip Shockproof Fabric Soft Silicone Edge Full Body Protective Case For Xiaomi Mi Play



 Compatibility                      XIAOMI                                                                                             
 Compatible Model Mi Play
 Brand Bakeey
 Material Carbon Fiber & PC & Silicone&PU Leather
 Feature Flip,Ultra-thin,Anti-Fingerprint,Shockproof,Anti-Scratch
 Type Full Cover
 Pattern Solid Color
 Color Black,Grey















Bakeey Flip Shockproof Fabric Soft Silicone Edge Full Body Protective Case For Xiaomi Mi Play Buy Now