Bakeey Litchi Pattern Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition

Bakeey Litchi Pattern Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition
Bakeey Litchi Pattern Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition Bakeey Litchi Pattern Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition Bakeey Litchi Pattern Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition



 Brand Bakeey
 Compatibility                      XIAOMI                                                                
 Compatible Model Mi 9 / Mi 9 Transparent Edition
 Material TPU
 Feature Shockproof / Anti-fingerprint / Soft / Camera Protection
 Type Back Cover
 Pattern Litchi Surface
 Color Black, Blue, Grey, Red
 Package Included 1* Protective Case
















Bakeey Litchi Pattern Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition Buy Now