Bakeey™ Litchi Pattern Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi Mix 3

Bakeey™ Litchi Pattern Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi Mix 3
Bakeey™ Litchi Pattern Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi Mix 3 Bakeey™ Litchi Pattern Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi Mix 3 Bakeey™ Litchi Pattern Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi Mix 3



 Brand Bakeey
 Compatibility                      XIAOMI                                                            
 Compatible Model  Mi MIX 3
 Material TPU
 Feature Shockproof / Anti-fingerprint / Soft / Camera Protection
 Type Back Cover
 Pattern Litchi Surface
 Color Black, Blue, Grey, Red
 Package Included 1* Protective Case













Bakeey™ Litchi Pattern Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi Mix 3 Buy Now