Bakeey Plating Mirror Window Shockproof Flip Full Cover Protective Case for Xiaomi Mi Play

Bakeey Plating Mirror Window Shockproof Flip Full Cover Protective Case for Xiaomi Mi Play
Bakeey Plating Mirror Window Shockproof Flip Full Cover Protective Case for Xiaomi Mi Play Bakeey Plating Mirror Window Shockproof Flip Full Cover Protective Case for Xiaomi Mi Play Bakeey Plating Mirror Window Shockproof Flip Full Cover Protective Case for Xiaomi Mi Play



 Brand Bakeey
 Compatibility                      XIAOMI                                                                           
 Compatible Model Mi Play
 Material PC +PU
 Feature Flip / Mirror Surface / Transparent / Shockproof / Accurate Holes
 Type Full Body
 Pattern Solid Color
 Color Black, Blue, Royal, Silver, Gold
 Package Included 1* Protective Case















Bakeey Plating Mirror Window Shockproof Flip Full Cover Protective Case for Xiaomi Mi Play Buy Now