Bakeey Plating Transparent Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi 9 SE

Bakeey Plating Transparent Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi 9 SE
Bakeey Plating Transparent Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi 9 SE Bakeey Plating Transparent Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi 9 SE Bakeey Plating Transparent Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi 9 SE



 Brand Bakeey
 Compatibility                      XIAOMI                                          
 Compatible Model Mi 9 SE
 Material TPU
 Feature Shockproof / Soft / Precise Hole
 Type Back Cover
 Pattern Solid Color + Transparent
 Color Black, Blue, Silver, Red, Gold,Rose Gold     
 Package Included 1* Protective Case
   










Bakeey Plating Transparent Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi 9 SE Buy Now