Bakeey Plating Transparent Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi Play

Bakeey Plating Transparent Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi Play
Bakeey Plating Transparent Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi Play Bakeey Plating Transparent Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi Play Bakeey Plating Transparent Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi Play



 Brand Bakeey
 Compatibility                      XIAOMI                                        
 Compatible Model Mi Play
 Material TPU
 Feature Shockproof / Soft / Precise Hole                          
 Type Back Cover
 Pattern Solid Color + Transparent
 Color Black, Blue, Silver, Red, Gold
 Package Included 1* Protective Case












Bakeey Plating Transparent Shockproof Soft TPU Back Cover Protective Case for Xiaomi Mi Play Buy Now