Bakeey Type C Male to Micro USB Female Data Converter Connector Adapter For Xiaomi Mi8 Mi9 HUAWEI P30 Pocophone Android Phone

Bakeey Type C Male to Micro USB Female Data Converter Connector Adapter For Xiaomi Mi8 Mi9 HUAWEI P30 Pocophone Android Phone
Bakeey Type C Male to Micro USB Female Data Converter Connector Adapter For Xiaomi Mi8 Mi9 HUAWEI P30 Pocophone Android Phone Bakeey Type C Male to Micro USB Female Data Converter Connector Adapter For Xiaomi Mi8 Mi9 HUAWEI P30 Pocophone Android Phone Bakeey Type C Male to Micro USB Female Data Converter Connector Adapter For Xiaomi Mi8 Mi9 HUAWEI P30 Pocophone Android Phone



  

Features:

-The Adapter cable can convert the Micro USB 2.0 cable to New type C device.
-Type C connector is the new design for USB 3.1, reversible plug orientation & Cable direction
-Support Scalable power charging for Tablet & Mobile Phone & Hard Disk Drive
 
General Specification:
Brand: Bakeey
Color: Black/White
Dimensions: 2.3cmx1cm/0.90''x0.39''
Plug: Micro USB Female to Type C Male 

Package  Included:
1 x Bakeey Type C Male to Micro USB Female Data Converter Connector Adapter

 
 



Bakeey Type C Male to Micro USB Female Data Converter Connector Adapter For Xiaomi Mi8 Mi9 HUAWEI P30 Pocophone Android Phone Buy Now