Bakeey Ultra-thin 3 in 1 Plating Frame Splicing PC Hard Protective Case For Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition

Bakeey Ultra-thin 3 in 1 Plating Frame Splicing PC Hard Protective Case For Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition
Bakeey Ultra-thin 3 in 1 Plating Frame Splicing PC Hard Protective Case For Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition Bakeey Ultra-thin 3 in 1 Plating Frame Splicing PC Hard Protective Case For Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition Bakeey Ultra-thin 3 in 1 Plating Frame Splicing PC Hard Protective Case For Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition



 Compatibility                      XIAOMI                                                                                                    
 Compatible Model Mi9 Mi 9 / Mi 9 Transparent Edition
 Brand Bakeey
 Material PC
 Feature Ultra-thin,Splicing,Plating
 Type Back Cover
 Pattern Solid Color
 Color Black,Blue,Gold,Red,Silver


 


Bakeey Ultra-thin 3 in 1 Plating Frame Splicing PC Hard Protective Case For Xiaomi Mi9 Mi 9 / Xiaomi Mi9 Mi 9 Transparent Edition Buy Now