Bakeey 3A Type C to Type C PD Fast Charging Data Cable For Xiaomi Mi9 HUAWEI P30 S9 S10 +

Bakeey 3A Type C to Type C PD Fast Charging Data Cable For Xiaomi Mi9 HUAWEI P30 S9 S10 +
Bakeey 3A Type C to Type C PD Fast Charging Data Cable For Xiaomi Mi9 HUAWEI P30 S9 S10 + Bakeey 3A Type C to Type C PD Fast Charging Data Cable For Xiaomi Mi9 HUAWEI P30 S9 S10 + Bakeey 3A Type C to Type C PD Fast Charging Data Cable For Xiaomi Mi9 HUAWEI P30 S9 S10 +



   

Specification:

Brand: Bakeey
Color: Black
Cable Length: 1M
Cable Plug: Type C to Type C
Product Weight: 283g
 
Technical Parameters:
Wire Core: Copper
Wire Material: Nylon
Cable Current: 5V/3A max

Package  Included:
1 x Bakeey 3A Type C to Type C PD Fast Charging Data Cable 





Bakeey 3A Type C to Type C PD Fast Charging Data Cable For Xiaomi Mi9 HUAWEI P30 S9 S10 + Buy Now