Bakeey 360º Curved Screen Front+Back Double-sided Full Body 9H Tempered Glass Metal Magnetic Adsorption Flip Protective Case For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO

Bakeey 360º Curved Screen Front+Back Double-sided Full Body 9H Tempered Glass Metal Magnetic Adsorption Flip Protective Case For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO
Bakeey 360º Curved Screen Front+Back Double-sided Full Body 9H Tempered Glass Metal Magnetic Adsorption Flip Protective Case For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO Bakeey 360º Curved Screen Front+Back Double-sided Full Body 9H Tempered Glass Metal Magnetic Adsorption Flip Protective Case For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO Bakeey 360º Curved Screen Front+Back Double-sided Full Body 9H Tempered Glass Metal Magnetic Adsorption Flip Protective Case For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO



 Compatibility                     XIAOMI                                                                     
 Compatible Model Redmi K20 / Redmi K20 PRO/ Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi 9 PRO
 Brand  Bakeey
 Material Metal Aluminum + 9H Tempered Glass
 Feature Curved Screen Front+Back Double-sided Protection, Stronger Magnetic  Adsorption
 Shockproof,Touchable
 Type Full Body 
 Pattern Magnetic Frame Glass Case
 Color Black,Blue, Red













Bakeey 360º Curved Screen Front+Back Double-sided Full Body 9H Tempered Glass Metal Magnetic Adsorption Flip Protective Case For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO Buy Now