Bakeey 5W Micro USB Type-C Quick Charging Wireless Charger Adapter For Oneplus 7 XIAOMI MI9 S10 S10+

Bakeey 5W Micro USB Type-C Quick Charging Wireless Charger Adapter For Oneplus 7 XIAOMI MI9 S10 S10+
Bakeey 5W Micro USB Type-C Quick Charging Wireless Charger Adapter For Oneplus 7 XIAOMI MI9 S10 S10+ Bakeey 5W Micro USB Type-C Quick Charging Wireless Charger Adapter For Oneplus 7 XIAOMI MI9 S10 S10+ Bakeey 5W Micro USB Type-C Quick Charging Wireless Charger Adapter For Oneplus 7 XIAOMI MI9 S10 S10+



  
Specification:
Brand: Bakeey
USB Input Port: Type C / Type B / Type C
Product Weight: 20g
Dimensions: 4.2*10.8cm
Color: Black
 
Technical Parameters:
Total Power: 5W
Input Voltage: 5V
Output: 5V/2A max
Certification: CE FCC ROHS
 
Package  Included:
1*Bakeey 5W Micro USB Type-C Quick Charging Wireless Charger Adapter 
 




Bakeey 5W Micro USB Type-C Quick Charging Wireless Charger Adapter For Oneplus 7 XIAOMI MI9 S10 S10+ Buy Now