Bakeey Luxury Bumper Shockproof Aluminum Metal Frame Protective Case for Xiaomi Mi 9T/ Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 / Redmi K20 Pro

Bakeey Luxury Bumper Shockproof Aluminum Metal Frame Protective Case for Xiaomi Mi 9T/ Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 / Redmi K20 Pro
Bakeey Luxury Bumper Shockproof Aluminum Metal Frame Protective Case for Xiaomi Mi 9T/ Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 / Redmi K20 Pro Bakeey Luxury Bumper Shockproof Aluminum Metal Frame Protective Case for Xiaomi Mi 9T/ Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 / Redmi K20 Pro Bakeey Luxury Bumper Shockproof Aluminum Metal Frame Protective Case for Xiaomi Mi 9T/ Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 / Redmi K20 Pro



 
Compatibility                      XIAOMI                                                      
 Compatible Model Mi 9T/ Mi 9T Pro / Redmi K20 / Redmi K20 Pro
 Brand Bakeey
 Material Metal Aluminum
 Feature All Round Protection, Shockproof 
 Type Frame Protective Case
 Color Black ,Blue, Red ,Black&Purple , Black&Blue ,Black&Red
Package Included 1* Phone cover
 1* Tools


 


Bakeey Luxury Bumper Shockproof Aluminum Metal Frame Protective Case for Xiaomi Mi 9T/ Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 / Redmi K20 Pro Buy Now