Bakeey Luxury Fabric Soft Silicone Edge Shockproof Protective Case For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi 9T pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO

Bakeey Luxury Fabric Soft Silicone Edge Shockproof Protective Case For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi 9T pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO
Bakeey Luxury Fabric Soft Silicone Edge Shockproof Protective Case For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi 9T pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO Bakeey Luxury Fabric Soft Silicone Edge Shockproof Protective Case For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi 9T pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO Bakeey Luxury Fabric Soft Silicone Edge Shockproof Protective Case For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi 9T pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO



 Compatibility                      XIAOMI                                                                                             
 Compatible Model Mi 9T /  Mi9T PRO / Redmi K20 / Redmi K20 PRO
 Brand Bakeey
 Material Carbon Fiber Cloth & PC & TPU &PU Leather
 Feature Anti-Fingerprint,Shockproof,Anti-Scratch
 Type Back Cover
 Pattern Solid Color
 Color Blue,Black,Red













Bakeey Luxury Fabric Soft Silicone Edge Shockproof Protective Case For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi 9T pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO Buy Now