Bakeey Transparent Shockproof Plating Soft TPU Protective Case For Xiaomi Mi 9T/ Xiaomi Mi9T PRO / Xiaomi Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 PRO

Bakeey Transparent Shockproof Plating Soft TPU Protective Case For Xiaomi Mi 9T/ Xiaomi Mi9T PRO / Xiaomi Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 PRO
Bakeey Transparent Shockproof Plating Soft TPU Protective Case For Xiaomi Mi 9T/ Xiaomi Mi9T PRO / Xiaomi Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 PRO Bakeey Transparent Shockproof Plating Soft TPU Protective Case For Xiaomi Mi 9T/ Xiaomi Mi9T PRO / Xiaomi Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 PRO Bakeey Transparent Shockproof Plating Soft TPU Protective Case For Xiaomi Mi 9T/ Xiaomi Mi9T PRO / Xiaomi Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 PRO



 Compatibility                      XIAOMI                                                                                             
 Compatible Model Xiaomi Mi 9T/ Xiaomi Mi9T PRO / Xiaomi Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 PRO
 Brand Bakeey
 Material TPU
 Feature Shockproof,Anti-Scratch
 Type Back Cover
 Pattern Plating
 Color Black,Red,Blue

More Details:












Bakeey Transparent Shockproof Plating Soft TPU Protective Case For Xiaomi Mi 9T/ Xiaomi Mi9T PRO / Xiaomi Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 PRO Buy Now