Bakeey Ultra-thin Frosted Anti-Fingerprint Hard PC Protective Case For Xiaomi Mi9T / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO

Bakeey Ultra-thin Frosted Anti-Fingerprint Hard PC Protective Case For Xiaomi Mi9T / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO
Bakeey Ultra-thin Frosted Anti-Fingerprint Hard PC Protective Case For Xiaomi Mi9T / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO Bakeey Ultra-thin Frosted Anti-Fingerprint Hard PC Protective Case For Xiaomi Mi9T / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO Bakeey Ultra-thin Frosted Anti-Fingerprint Hard PC Protective Case For Xiaomi Mi9T / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO



Compatibility                      XIAOMI                                                                               
 Compatible Model Redmi K20 / Redmi K20 Pro / Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi 9T Pro 
 Brand Bakeey
 Material PC
 Feature Frosted,Ultra-thin, Anti-Fingerprint
 Type Back Cover
 Pattern Solid Color
 Color Black,Red,Blue,Gold


















Bakeey Ultra-thin Frosted Anti-Fingerprint Hard PC Protective Case For Xiaomi Mi9T / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO Buy Now