Bakeey 4K Type-C to High Definition Multimedia Interface Converter Screencaster Adapter For Macbook Xiaomi Mi9 HUAWEI P30 Oneplus 7 S10 Android Mobile Phone

Bakeey 4K Type-C to High Definition Multimedia Interface Converter Screencaster Adapter For Macbook Xiaomi Mi9 HUAWEI P30 Oneplus 7 S10 Android Mobile Phone
Bakeey 4K Type-C to High Definition Multimedia Interface Converter Screencaster Adapter For Macbook Xiaomi Mi9 HUAWEI P30 Oneplus 7 S10 Android Mobile Phone Bakeey 4K Type-C to High Definition Multimedia Interface Converter Screencaster Adapter For Macbook Xiaomi Mi9 HUAWEI P30 Oneplus 7 S10 Android Mobile Phone Bakeey 4K Type-C to High Definition Multimedia Interface Converter Screencaster Adapter For Macbook Xiaomi Mi9 HUAWEI P30 Oneplus 7 S10 Android Mobile Phone



  

Specification:

Brand: Bakeey
USB Port: Type C/HDMI Port
Plug: Type C
Product Weight: 15g
Dimensions: 21*32mm
Color: Red/Silver/Blue/Black
Resolution: HDMI: 4K/30Hz
                   VGA: 1080P/60Hz
                   DP: 4K/60Hz
Support: Audio and video sync output
Certification: FCC CE ROHS

Package  Included:
1*Adapter




Bakeey 4K Type-C to High Definition Multimedia Interface Converter Screencaster Adapter For Macbook Xiaomi Mi9 HUAWEI P30 Oneplus 7 S10 Android Mobile Phone Buy Now