Bakeey Luxury Fabric Splice Soft Silicone Edge Shockproof Protective Case For Xiaomi Mi CC9

Bakeey Luxury Fabric Splice Soft Silicone Edge Shockproof Protective Case For Xiaomi Mi CC9
Bakeey Luxury Fabric Splice Soft Silicone Edge Shockproof Protective Case For Xiaomi Mi CC9 Bakeey Luxury Fabric Splice Soft Silicone Edge Shockproof Protective Case For Xiaomi Mi CC9 Bakeey Luxury Fabric Splice Soft Silicone Edge Shockproof Protective Case For Xiaomi Mi CC9



More Details:
 Compatibility                      XIAOMI                                                                                             
 Compatible Model Mi CC9 (6.39 inch )
 Brand Bakeey
 Material Carbon Fiber & PC & Silicone&PU Leather
 Feature Anti-Fingerprint,Shockproof,Anti-Scratch
 Type Back Cover
 Pattern Solid Color
 Color Black,Navy,Blue,Blue&Yellow,Black&Grey,Black&Blue


















Bakeey Luxury Fabric Splice Soft Silicone Edge Shockproof Protective Case For Xiaomi Mi CC9 Buy Now