Bakeey Transparent Shockproof Plating Soft TPU Protective Case For Xiaomi Mi CC9

Bakeey Transparent Shockproof Plating Soft TPU Protective Case For Xiaomi Mi CC9
Bakeey Transparent Shockproof Plating Soft TPU Protective Case For Xiaomi Mi CC9 Bakeey Transparent Shockproof Plating Soft TPU Protective Case For Xiaomi Mi CC9 Bakeey Transparent Shockproof Plating Soft TPU Protective Case For Xiaomi Mi CC9



 Compatibility                      XIAOMI                                                                                             
 Compatible Model Xiaomi Mi CC9 6.39 inch
 Brand Bakeey
 Material TPU
 Feature Shockproof,Anti-Scratch
 Type Back Cover
 Pattern Plating
 Color Black,Red,Blue

More Details: 













Bakeey Transparent Shockproof Plating Soft TPU Protective Case For Xiaomi Mi CC9 Buy Now