Enkay 2.5D Anti-peep Anti-explosion Tempered Glass Screen Protector For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 Pro

Enkay 2.5D Anti-peep Anti-explosion Tempered Glass Screen Protector For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 Pro
Enkay 2.5D Anti-peep Anti-explosion Tempered Glass Screen Protector For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 Pro Enkay 2.5D Anti-peep Anti-explosion Tempered Glass Screen Protector For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 Pro Enkay 2.5D Anti-peep Anti-explosion Tempered Glass Screen Protector For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 Pro



  BrandEnkay
  Compatibility  XIAOMI                                                              
  Compatible Model Mi 9T / Mi9T Pro / Redmi K20 / Redmi K20 Pro
  Screen Protector Function Anti-peep / Anti-explosion / Anti-scratch / Anti-glare /
 Sensitive Touch / Precise Hole
  Screen Protector Feature Full Cover / 9H Hardness / Curved Edge / 0.33mm Ultra Thin
  Screen Protector Material Tempered Glass
  Package Included 1* Screen Protector
 1* Installation Tools












Enkay 2.5D Anti-peep Anti-explosion Tempered Glass Screen Protector For Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 Pro Buy Now