Enkay 2PCS 9H 2.5D Anti-explosion Anti-scratch Clear Tempered Glass Screen Protector for Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 Pro

Enkay 2PCS 9H 2.5D Anti-explosion Anti-scratch Clear Tempered Glass Screen Protector for Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 Pro
Enkay 2PCS 9H 2.5D Anti-explosion Anti-scratch Clear Tempered Glass Screen Protector for Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 Pro Enkay 2PCS 9H 2.5D Anti-explosion Anti-scratch Clear Tempered Glass Screen Protector for Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 Pro Enkay 2PCS 9H 2.5D Anti-explosion Anti-scratch Clear Tempered Glass Screen Protector for Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 Pro



  Brand  Enkay
  Compatibility  XIAOMI                                                                    
  Compatible Model  Mi 9T / Mi9T Pro / Redmi K20 / Redmi K20 Pro
  Screen Protector Function      Anti-explosion / Anti-scratch / HD Clear
  Screen Protector Feature  0.26mm Ultra Thin / 9H Hardness / 2.5D Curved
  Screen Protector Material  Tempered Glass
  Package Included  2* Screen Protector (2 pcs)
  1* Installation Tools


 








Enkay 2PCS 9H 2.5D Anti-explosion Anti-scratch Clear Tempered Glass Screen Protector for Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 Pro Buy Now