HOCO 3A Micro USB Type-C Fast Charging Data Cable For Xiaomi MI9 Pocophone F1 HUAWEI VIVO OPPO Oneplus 7 S10 S10+

HOCO 3A Micro USB Type-C Fast Charging Data Cable For Xiaomi MI9 Pocophone F1 HUAWEI VIVO OPPO Oneplus 7 S10 S10+
HOCO 3A Micro USB Type-C Fast Charging Data Cable For Xiaomi MI9 Pocophone F1 HUAWEI VIVO OPPO Oneplus 7 S10 S10+ HOCO 3A Micro USB Type-C Fast Charging Data Cable For Xiaomi MI9 Pocophone F1 HUAWEI VIVO OPPO Oneplus 7 S10 S10+ HOCO 3A Micro USB Type-C Fast Charging Data Cable For Xiaomi MI9 Pocophone F1 HUAWEI VIVO OPPO Oneplus 7 S10 S10+



   
Features:  
Silicone cover, soft and non-knotted, tensile and tough, high and low temperature resistance. 

Specification:

Brand: HOCO
Model: U67
Color: White/Black
Cable Length: 1m
Cable Plug: Micro USB/Type C
Product Weight: 25g
 
Technical Parameters:
Wire Core: Copper
Joint Material: Zinc Alloy
Wire Material: Environment-friendly non-toxic silicone 
Cable Current: 5V-3A Max
Data Sync Speed: 480Mbps

Package Included:
1*HOCO 3A Micro USB/Type-C Fast Charging Data Cable




HOCO 3A Micro USB Type-C Fast Charging Data Cable For Xiaomi MI9 Pocophone F1 HUAWEI VIVO OPPO Oneplus 7 S10 S10+ Buy Now