Bakeey Transparent Shockproof With Drawstring Necklace Rope Protective Case For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi CC 9e

Bakeey Transparent Shockproof With Drawstring Necklace Rope Protective Case For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi CC 9e
Bakeey Transparent Shockproof With Drawstring Necklace Rope Protective Case For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi CC 9e Bakeey Transparent Shockproof With Drawstring Necklace Rope Protective Case For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi CC 9e Bakeey Transparent Shockproof With Drawstring Necklace Rope Protective Case For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi CC 9e



 Compatibility                      XIAOMI                                                                                             
 Compatible Model Xiaomi Mi A3 / Xiaomi CC 9e 
 Brand Bakeey
 Material TPU
 Feature Shockproof,Anti-Scratch
 Type Back Cover
 Pattern Plating
 Package Included 1* Phone Cover
 1* Phone Straps









Bakeey Transparent Shockproof With Drawstring Necklace Rope Protective Case For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi CC 9e Buy Now