Bakeey Plating Shockproof Transparent Soft TPU Protective Case for Xiaomi Mi 9 Lite / Xiaomi Mi CC9 6.39 inch

Bakeey Plating Shockproof Transparent Soft TPU Protective Case for Xiaomi Mi 9 Lite / Xiaomi Mi CC9 6.39 inch
Bakeey Plating Shockproof Transparent Soft TPU Protective Case for Xiaomi Mi 9 Lite / Xiaomi Mi CC9 6.39 inch Bakeey Plating Shockproof Transparent Soft TPU Protective Case for Xiaomi Mi 9 Lite / Xiaomi Mi CC9 6.39 inch Bakeey Plating Shockproof Transparent Soft TPU Protective Case for Xiaomi Mi 9 Lite / Xiaomi Mi CC9 6.39 inch



 Brand Bakeey
 Compatibility                      XIAOMI                                          
 Compatible Model Xiaomi Mi 9 Lite / Xiaomi Mi CC9 (6.39 inch)
 Material TPU
 Feature Ultra-thin / Anti-fingerprint / Soft / Precise Holes / Shockproof 
 Type Back Cover
 Pattern Plating + Transparent
 Color Black, Blue, Red, Sliver, Gold
 Package Included 1* Protective Case
   
More Details: 















Bakeey Plating Shockproof Transparent Soft TPU Protective Case for Xiaomi Mi 9 Lite / Xiaomi Mi CC9 6.39 inch Buy Now