Bakeey Tempered Glass Screen Protector + Phone Camera Lens Protector for Xiaomi Mi 9T /Xiaomi Mi9T Pro / Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 Pro

Bakeey Tempered Glass Screen Protector + Phone Camera Lens Protector for Xiaomi Mi 9T /Xiaomi Mi9T Pro / Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 Pro
Bakeey Tempered Glass Screen Protector + Phone Camera Lens Protector for Xiaomi Mi 9T /Xiaomi Mi9T Pro / Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 Pro Bakeey Tempered Glass Screen Protector + Phone Camera Lens Protector for Xiaomi Mi 9T /Xiaomi Mi9T Pro / Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 Pro Bakeey Tempered Glass Screen Protector + Phone Camera Lens Protector for Xiaomi Mi 9T /Xiaomi Mi9T Pro / Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 Pro



  Compatibility Xiaomi                                                                      
  Compatible Model  Xiaomi Mi 9T /Xiaomi Mi9T Pro / Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 Pro
  Brand Bakeey
  Function     Screen Protector: Anti-explosion, Anti-scratch, High Definition, Anti-fingerprint
 Phone Camera Lens Protector: Anti-explosion, Anti-scratch, HD Clear 
  Feature Screen Protector: 9H Hardness, High Definition, 2.5D Curved Edge
 Phone Camera Lens Protector: Full Cover,  0.15mm Ultra Thin, Soft
  Material Tempered Glass
  Package Included 1* Front Screen Protector
 2* Phone Camera Lens Protector
 1* Installation Tools
  TIPS If you want to buy the products separately, you can click here: Screen ProtectorPhone Camera Lens Protector


 


Bakeey Tempered Glass Screen Protector + Phone Camera Lens Protector for Xiaomi Mi 9T /Xiaomi Mi9T Pro / Redmi K20 / Xiaomi Redmi K20 Pro Buy Now