Bakeey Xiaomi A3 Curved Frosted Anti-Fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi A3 / Xiaomi Mi CC9e 6.01 inch

Bakeey Xiaomi A3 Curved Frosted Anti-Fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi A3 / Xiaomi Mi CC9e 6.01 inch
Bakeey Xiaomi A3 Curved Frosted Anti-Fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi A3 / Xiaomi Mi CC9e 6.01 inch Bakeey Xiaomi A3 Curved Frosted Anti-Fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi A3 / Xiaomi Mi CC9e 6.01 inch Bakeey Xiaomi A3 Curved Frosted Anti-Fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi A3 / Xiaomi Mi CC9e 6.01 inch



 Brand Bakeey
 Compatibility                    XIAOMI                                                                                                
 Compatible Model Xiaomi A3 / Xiaomi Mi CC9e (6.01 inch)
 Material PC (Hard)
 Feature Anti-fingerprint, Anti-scratch, Frosted, Curved
 Type Back Cover
 Pattern Solid Color
 Color Black, Blue, Red, Gold


















Bakeey Xiaomi A3 Curved Frosted Anti-Fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi A3 / Xiaomi Mi CC9e 6.01 inch Buy Now