Bakeey Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO Gradient Shockproof Soft TPU Protective Case

Bakeey Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO Gradient Shockproof Soft TPU Protective Case
Bakeey Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO Gradient Shockproof Soft TPU Protective Case Bakeey Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO Gradient Shockproof Soft TPU Protective Case Bakeey Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO Gradient Shockproof Soft TPU Protective Case



 Brand Bakeey
 Compatibility                      XIAOMI                                                                      
 Compatible Model Mi 9T / Mi 9T Pro / Redmi K20 / Redmi K20 PRO
 Material TPU
 Feature Shockproof / Anti-scratch   
 Type Back Cover
 Pattern Gradient Color
 Color As shown, please choose the color you need to purchase 
 Package Inlcuded 1* Protective Case

















Bakeey Xiaomi Mi 9T / Xiaomi Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 PRO Gradient Shockproof Soft TPU Protective Case Buy Now