Bakeey Ring Holder Shockproof Soft Silicone Protective Case For Xiaomi Mi 9T/ Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 Pro

Bakeey Ring Holder Shockproof Soft Silicone Protective Case For Xiaomi Mi 9T/ Mi9T Pro /  Xiaomi Redmi K20 /  Redmi K20 Pro
Bakeey Ring Holder Shockproof Soft Silicone Protective Case For Xiaomi Mi 9T/ Mi9T Pro /  Xiaomi Redmi K20 /  Redmi K20 Pro Bakeey Ring Holder Shockproof Soft Silicone Protective Case For Xiaomi Mi 9T/ Mi9T Pro /  Xiaomi Redmi K20 /  Redmi K20 Pro Bakeey Ring Holder Shockproof Soft Silicone Protective Case For Xiaomi Mi 9T/ Mi9T Pro /  Xiaomi Redmi K20 /  Redmi K20 Pro



 Compatibility                      XIAOMI                                                                     
 Compatible Model Xiaomi Mi 9T/ Mi9T Pro /  Xiaomi Redmi K20 /  Redmi K20 Pro
 Brand  Bakeey
 Material Silicone
 Feature With Ring Holder / Shockproof / Anti-Fingerprint
 Type Back Cover
 Color Black, Blue


   


Bakeey Ring Holder Shockproof Soft Silicone Protective Case For Xiaomi Mi 9T/ Mi9T Pro / Xiaomi Redmi K20 / Redmi K20 Pro Buy Now