Bakeey Tempered Glass + Soft Liquid Silicone Back Cover Protective Case For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi CC9e

Bakeey Tempered Glass + Soft Liquid Silicone Back Cover Protective Case For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi CC9e
Bakeey Tempered Glass + Soft Liquid Silicone Back Cover Protective Case For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi CC9e Bakeey Tempered Glass + Soft Liquid Silicone Back Cover Protective Case For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi CC9e Bakeey Tempered Glass + Soft Liquid Silicone Back Cover Protective Case For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi CC9e



 Brand Bakeey
 Compatibility                      Xiaomi                                                
 Compatible Model Xiaomi Mi A3 / Xiaomi CC9e (6.01 inch)
 Material Liquid Silicone & Tempered Glass
 Feature Shockproof / Soft / Anti-fingerprint / Anti-scratch / Accurate Cutouts / Easy to Clean 
 Type Back Cover
 Pattern Cartoon
 Color Black, Blue, Orange, Purple, Pink,  Green
 Package Inlcuded 1* Protective Case
















Bakeey Tempered Glass + Soft Liquid Silicone Back Cover Protective Case For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi CC9e Buy Now