For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi Mi CC9E Bakeey 360° Full Body Frosted PC Front+Back Cover Protective Case with Tempered Glass Screen Protector

For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi Mi CC9E Bakeey 360° Full Body Frosted PC Front+Back Cover Protective Case with Tempered Glass Screen Protector
For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi Mi CC9E Bakeey 360° Full Body Frosted PC Front+Back Cover Protective Case with Tempered Glass Screen Protector For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi Mi CC9E Bakeey 360° Full Body Frosted PC Front+Back Cover Protective Case with Tempered Glass Screen Protector For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi Mi CC9E Bakeey 360° Full Body Frosted PC Front+Back Cover Protective Case with Tempered Glass Screen Protector





 Compatibility                      XIAOMI                                                                                             
 Compatible Model Xiaomi Mi A3 / Xiaomi Mi CC9E  (6.088 inch)
 Brand Bakeey
 Material PC & Tempered Glass
 Feature Shockproof, Anti-Scratch, Frosted, Anti-fingerprint, Accurate Holes
 Type Full Cover
 Pattern Solid Color
 Color Black, Red, Blue, Silver, Purple
 Package Included 1 x PC Protective Case
 1 x Screen Protector
















For Xiaomi Mi A3 / Xiaomi Mi CC9E Bakeey 360° Full Body Frosted PC Front+Back Cover Protective Case with Tempered Glass Screen Protector Buy Now