Bakeey Ultra Thin Frosted Silky Anti-fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note 10 Pro / Xiaomi Mi CC9 Pro

Bakeey Ultra Thin Frosted Silky Anti-fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note 10 Pro / Xiaomi Mi CC9 Pro
Bakeey Ultra Thin Frosted Silky Anti-fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note 10 Pro / Xiaomi Mi CC9 Pro Bakeey Ultra Thin Frosted Silky Anti-fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note 10 Pro / Xiaomi Mi CC9 Pro Bakeey Ultra Thin Frosted Silky Anti-fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note 10 Pro / Xiaomi Mi CC9 Pro



 Brand Bakeey
 Compatibility                      XIAOMI                               
 Compatible Model Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note 10 Pro / Xiaomi Mi CC9 Pro
 Material PC (Hard)
 Feature Frosted, Anti-fingerprint, Shockproof, Smooth, Ultra-thin 
 Type Back Cover
 Pattern Solid Color
 Package Included 1* Protective Case

















Bakeey Ultra Thin Frosted Silky Anti-fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note 10 Pro / Xiaomi Mi CC9 Pro Buy Now