DUX DUCIS Flip Magnetic With Wallet Card Slot Protective Case for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note 10 Pro

DUX DUCIS Flip Magnetic With Wallet Card Slot Protective Case for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note 10 Pro
DUX DUCIS Flip Magnetic With Wallet Card Slot Protective Case for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note 10 Pro DUX DUCIS Flip Magnetic With Wallet Card Slot Protective Case for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note 10 Pro DUX DUCIS Flip Magnetic With Wallet Card Slot Protective Case for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note 10 Pro





 Brand DUX DUCIS
 Compatibility                      Xiaomi                                                                                                
 Compatible Model Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note 10 Pro
 Material PU Leather, TPU
 Feature Built-in magnet, Flip, Wallet, Card Slots
 Type Full Body
 Pattern Solid Color
 Color Rose Gold, Gold, Royal, Black















DUX DUCIS Flip Magnetic With Wallet Card Slot Protective Case for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note 10 Pro Buy Now