Bakeey Air Bag Shockproof Transparent TPU Protective Case + 2PCS Anti-scratch Tempered Glass Phone Lens Protector for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note10 Pro / Xiaomi Mi CC9 Pro

Bakeey Air Bag Shockproof Transparent TPU Protective Case + 2PCS Anti-scratch Tempered Glass Phone Lens Protector for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note10 Pro / Xiaomi Mi CC9 Pro
Bakeey Air Bag Shockproof Transparent TPU Protective Case + 2PCS Anti-scratch Tempered Glass Phone Lens Protector for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note10 Pro / Xiaomi Mi CC9 Pro Bakeey Air Bag Shockproof Transparent TPU Protective Case + 2PCS Anti-scratch Tempered Glass Phone Lens Protector for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note10 Pro / Xiaomi Mi CC9 Pro Bakeey Air Bag Shockproof Transparent TPU Protective Case + 2PCS Anti-scratch Tempered Glass Phone Lens Protector for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note10 Pro / Xiaomi Mi CC9 Pro



Compatibility  XIAOMI                                                                 
Compatible
Model 
 Mi CC9 Pro / Mi Note 10 / Mi Note 10 Pro 
Brand Bakeey
Feature Phone Lens Protector: Full Screen Cover / 0.15mm Ultra Thin / Soft / Anti-explosion / Anti-scratch / HD Clear 
 Protective Case: Four-Corner Air Bag / Shockproof / Soft / Accurate Hole / Clear / Non-Yellow
Material Phone Lens Protector: Soft Tempered Glass 
 Protective Case: Soft TPU
Package
Included
 2* Phone Lens Protector
 1* Protective Case
TIPS If you want to buy the products separately, you can click here:  2pcs Phone Lens Protector,  Protective Case.







Bakeey Air Bag Shockproof Transparent TPU Protective Case + 2PCS Anti-scratch Tempered Glass Phone Lens Protector for Xiaomi Mi Note 10 / Xiaomi Mi Note10 Pro / Xiaomi Mi CC9 Pro Buy Now