Bakeey 360º Curved Magnetic Flip Double-sided 9H Tempered Glass Metal Full Body Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro

Bakeey 360º Curved Magnetic Flip Double-sided 9H Tempered Glass Metal Full Body Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro
Bakeey 360º Curved Magnetic Flip Double-sided 9H Tempered Glass Metal Full Body Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro Bakeey 360º Curved Magnetic Flip Double-sided 9H Tempered Glass Metal Full Body Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro Bakeey 360º Curved Magnetic Flip Double-sided 9H Tempered Glass Metal Full Body Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro



 Compatibility                      XIAOMI                                                                     
 Compatible Model Mi 10 / Mi 10 Pro
 Brand  Bakeey
 Material Metal Aluminum Frame + Double-side 9H Tempered Glass
 Feature Curved Screen Front+Back Double-sided Protection, Stronger Magnetic Adsorption, Shockproof, Touchable
 Type Full Body 
 Pattern Magnetic Glass Case
 Color Black, Blue, Red, Green





Bakeey 360º Curved Magnetic Flip Double-sided 9H Tempered Glass Metal Full Body Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro Buy Now