Bakeey Silky Smooth Shockproof Anti-fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro

Bakeey Silky Smooth Shockproof Anti-fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro
Bakeey Silky Smooth Shockproof Anti-fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro Bakeey Silky Smooth Shockproof Anti-fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro Bakeey Silky Smooth Shockproof Anti-fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro



 
 Compatibility                      XIAOMI                                                                     
 Compatible Model Mi 10 / Mi 10 Pro
 Brand  Bakeey
 Material PC (Hard)
 Feature Anti-fingerprint, Anti-scratch, Shockproof, Smooth, Non-yellow, Accurate Holes
 Type Back Cover
 Pattern Solid Color
 Color Black, Blue, Red, Gold, Pink
 Package Included 1* PC Protective Case





Bakeey Silky Smooth Shockproof Anti-fingerprint Hard PC Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro Buy Now