NILLKIN Shockproof Non-slip Slide Camera Cover Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro

NILLKIN Shockproof Non-slip Slide Camera Cover Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro
NILLKIN Shockproof Non-slip Slide Camera Cover Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro NILLKIN Shockproof Non-slip Slide Camera Cover Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro NILLKIN Shockproof Non-slip Slide Camera Cover Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro



 Compatibility                      for Xiaomi                                                        
 Compatible Model for Mi 10 / Mi 10 Pro
 Brand NILLKIN
 Material (Hard) PC 
 Feature Slide Camera Cover to protect yourself / Full around coverage / Non-slip / Accurate Cutouts
 Anti-scratch / Anti-fingerprint / Shockproof
 Type Back Cover
 Pattern Solid Color
 Color Black
 Package Included 1 * Nillkin Protective Case




NILLKIN Shockproof Non-slip Slide Camera Cover Protective Case for Xiaomi Mi 10 / Xiaomi Mi 10 Pro Buy Now