Bakeey for Xiaomi Mi 10 Case Plating Mirror Window Shockproof Full Cover Flip Protective Case

Bakeey for Xiaomi Mi 10 Case Plating Mirror Window Shockproof Full Cover Flip Protective Case
Bakeey for Xiaomi Mi 10 Case Plating Mirror Window Shockproof Full Cover Flip Protective Case Bakeey for Xiaomi Mi 10 Case Plating Mirror Window Shockproof Full Cover Flip Protective Case Bakeey for Xiaomi Mi 10 Case Plating Mirror Window Shockproof Full Cover Flip Protective Case



null
 Brand Bakeey
 Compatibility                      XIAOMI                                                                          
 Compatible Model Mi 10
 Material PC + PU
 Feature Flip / Mirror Surface / Translucent / Shockproof / Accurate Holes
 Type Full Body
 Pattern Solid Color
 Color Black, Sky Blue, Royal Blue, Rose, Silver, Gold, Purple
 Package Included 1* Protective Case




Bakeey for Xiaomi Mi 10 Case Plating Mirror Window Shockproof Full Cover Flip Protective Case Buy Now